Επιστροφές προϊόντων

Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της εργοστασιακή κατάσταση. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Επιπρόσθετα, οι επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα χρεώνονται στον αγοραστή (έξοδα αποστολής, διακίνησης, ελέγχου). Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η tech-in για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξαρχής ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την tech-in.gr.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή αυτού θα γίνεται με χρέωση της tech-in.gr. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημά μας είτε κατόπιν συνεννοήσεως με την tech-in.gr και μόνο με την συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ (elta courier). . Η επιστροφή των προϊόντων τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εκτός 7 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΑΛΠ, ΔΑ κλπ) και πλήρη την συσκευασία του.

Στις αγορές με τιμολόγιο εάν ο πελάτης επιθυμεί να κάνει επιστροφή,θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής.